Subject: AS Paira , küsimused kosmetikatoode kohta
From: "Anna" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 13:05:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil on plaanis turule tuua uus kosmeetikatoode – kehasprei, mis kaitseb 
nahka putukahammustuste eest. Sooviksin teie käest nõu teksti vormistamise 
osas. Praegu oleme plaaninud kirjutada järgmised laused:

„Kehasprei. Sisaldab komponente, mis aitavad kaitsta nahka 
putukahammustuste(sääsed, puugid jne.) eest.

Kasutamine: pihustada spreid avatud kehapiirkondadele enne loodusesse 
minekut. Vajadusel korrake pihustamist 6 tunni möödumisel.

Ingredients: Diethyl Toluamide, Isopropyl Alcohol, Aqua, PEG-8, Glycerin.

Hoida lastele kättesaamatus kohas. Vältida silma sattumist.  Vältida 
kokkupuudet limaskestadega. Ettevaatust individuaalse ülitundlikkuse korral 
toote koostisosade suhtes. Ärge kandke kahjustatud või ärritunud nahale.

Säilitamine: toatemperatuuril kuni 25 °C, otsese päikesevalguse eest 
kaitstult.

Parim enne/ Partii nr: vt. pakendilt.

Päritolumaa: EL. Tarnija: AS PAIRA, Pae 8, 11414 Tallinn, Eesti, 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]“

Kas selline tekst kuulub коsmeetiliste väljendite alla või peame selle ümber 
tegema?

Lisan ka manusesse esialgne disaini idee.

Lugupidamisega,

Anna Dragunova

Pae 8, 11414 Tallinn

Eesti

+372 6 035 767